favoriit

Holaaaaa :)
fyfan känns som ja börjar bli förkyld men men..
Måste sola fan.. O hämta mina grejer från posten wiho :D
I helgen blire feest bara, kul kul :D !
Har gymmat o varit med vänner också bara :)

Jag o the turkish boy vedat

jag & min älskade vän stefan :):)

Iförrgår så snackade ja o några kompisar om en latinofest nästa helg,
e feeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttt taggad ;D;D;D;D;D!
Så hoppas verkligen det blir av!

Aja, det är dag 11, min favoritsak.
HAahhah inte så svårt att lista ut, min favoritsak är OFCOURSE min kära lilla bärbara
dator som jag fick när jag fyllde år :) !
Den har allt, filmer, internet, kamera och viktigast, musik!

love u baby heheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se