shoemazing

shuzan, ligger o kollar på weeds hähä, fastnat helt..
I förrgår då, låg o chilla i sängen o vänta på johanna
på att hon skulle komma hem, men sen ringde melih o matte, så
gick ut med dom ett tag o johanna kom. Drack några öl o softa här inne
ett tag bara. O igår somnade jag fett tidigt, typ sju eller nåt om inte tidigare
i soffan, mamma hade fått leda in mig i rummet haha kommer inte ens ihåg det..

Sen hade johanna stått utanför o bankat o ringt men hade inte vaknat, men min lillebror
hörde som tur va haha, så hon har köpt nån skorengöring så vi satt o putsa mina
skor imorse, haha asså mina luffaradidas skor som jag haft i tre år va helt gråa,
asså mirakelrengöring.. Dom blev vita? Helt stört all smuts bara försvann hahah så
ja.. Satt o putsa lite skor liksom hähähhä! Skitbra :D

skåål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se