2011/2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Hahaha kan man lugnt säga, inget att vara stolt över dock.

Har du några nyårslöften?
- Hmm.. Att sluta tro på allt bullshit folk lägger hela jävla tiden typ :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej inte vad jag kan tänka på.. Men min kusin fick det och min morbror haha. 

Vilka länder besökte du?
- Finland.. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Brytt mig mindre.

Bästa minnet från 2011?
- Oj.. Halmstad tror jag.. Och min 18 års dag hähäähh! 

Bästa köpet?

- Ehm.. Har inte kunnat handla så mycket i år haha men mina nike air force dårå.. 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Cigg och xray, som alltid.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, en resa till Barcelona, och en bekymmersfri och så rolig sommar..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-Gladare, mycket gladare.

Favoritprogram på TV?
- Grimm haha, kollar ej på tv så mycket laddar mest ner.

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Inte vad jag vet kanske.. Människor som håller sitt ord kanske.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att jag ska hitta ett jobb, tjäna fett med cash som jag kan slösa på mig själv och dom jag älskar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se