woho............

hoho e på lite halvkefft humöööööör faktiskt.
Kräftskiva i lördags ju haha, kul faktiskt. Satt o shotta som fan, sen skulle
jag och johanna gå till bussen men då deckade hon där..
Så jimmy fick komma med sin kompis och hämta oss, klarade ej henne hahahaha.
Jajaaaaaaaa sen satt vi här, johanna somnade tror jag, jag skulle öppna en ost med
en kniv, det slutade med att de va blod över hela osten. Sen hade jimmy sina bröder och sånt
här så dom skulle lära mig att slåss.. Skitbra har typ blåmärken överallt o hängde upp o ner o grejer
haha..
& min dator e borta också, skitsaker asså.

Aja, varit i handen idag med johannis, köpte örhängen och en näspiercing, sen
mötte jag rebecca vid hundgården med tyson, hon e hundvakt åt en rottis,
men det funkade inte alls.. Tyson har aldrig varit sådär aggressiv mot hundar
men nu var han det, tråkigt faktiskt..



vakna igår, glitter ÖVERALLT, i hela hårbotten o ansiktet och
skrivet med nagellack i pannan ' skev ' snyggggggggggg tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se