igår haha

goooooooood morgon!
haha skit kul igår.. jag o johanna höjde musiken o sminka oss
helt stört, asså grönt o blått på ögonen värsta eyelinern fyllde i ögonbrynen
som fan, halva läpparna svarta halva rosa, krigsstreck sådär på kinderna,
sen satte jag upp två tofsar sådär med en marijuana bandana, en korsett, min lillasysters
korta rosa kjol, foppa tofflor o en softairgun i handen hahahaha
o johanna hade typ som en sjal hon virat runt överkroppen, ett par korta sovshorts
med hängslen på hahahahaha o foppatofflor sen två hundbajspåsar som handskar och en
grn bandana och en tofs som stog rakt upp, sen sprang vi till affären och mötte min mamma
och min storebror hahahahahah asså deras miner.. de va så jävla kul.
Bilder kommer seeeeeeeeeeeeen

Sen satt vi här o drack lite cider osådär sen skulle ja o mamma testa gå på krogen..
meeeeeeeeeeeeen det gick åt helvete jag kom inte in hahahaha fan asså..
så vi gick helt onödigt i värsta spöregnet.. men men mys , helt förstörda o blöta när
vi kom hem hahahaha.. käka lite sen decka jag =)

ni får lite random bilder som rebecca tagit haha pöss

tyson o pascha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se