Götebooooooooooooooorg

hellu! va hemma hos mig igår, drack lite o sådär med vänner,
somnade typ 5 haha.. lite jobbigt o gå upp skulle ju på polis4örhör halv 10.
De gick bra, jobbigt att bli 4otogra4erad o se helt allvarlig ut bara haha...

sen gick jag till min 4armor och hängde med henne till veterinären med bonita,
hon va liiiiiiiiiiite 4ör tjock hehehe... så nu ska hon träna höhö.
sen hängde jag med henne till gubbängen till min 4asters lägenhet, vi skulle släppa ut katten typ o mata,
sen 4ick jag mat på donken hehehehe, kom hem, 4ick stryk av ste4an som sov här haha ovanligt..
sen 4ick jag ett jobb av tele2 också! hahahah men mer om det sen.

sen somnade jag, sov till åtta eller nåt tror jag... sen har jag bara packat o sånt,
ropat på grannen om hjälp med en asäcklig stor spindel, mamma jobbade ju
på nån räk4rossa på hotellet så ah haha.. scary shit.

Men men, ska upp galet tidigt imorgonbitti vi ska ju till göteborg med
elin, madde, patric,alex,, mackan, mamma, saga o viktor, kul o trä44a släkten där också!
Pusssss pusssss

idag, okej vad jag än gör så blir det helt misslyckat men aja hehe, peace, back on sunday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se