zumbaaaaaaa

faaan vilken hääääärrrlig dag =)!
Solat lite, varit ute med tyson o gått runt.
Haha satt på balkongen en timma o bara lyssna på musk o blunda.
Fett skönt.
Sen åkte jag till handen, mötte elin och körde ett zumba pass,
fyfaaaaaaan va de va roligt hahaha, ja va helt lost i början,
de första ja gjorde när ja gick in i gymmet va att ramla på en massa
skor framför några tjejer och sen fick jag en dörr ´på mig och blev
klämd, woho! :D Körde lite egna moves när ja inte fatta nåt också.
Haha men de va helt galet roligt.
Sen satt ja o elin o drack en xray och softade bara, påvägen hem
stog vi o snacka med kajsa o johanna ett tag, kom hem kvart över
elva kanske :)

Från igår. Jag, fille och elin. Wohooo kändis hahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se