Wohooooo :D

Haha fyfaaan e helt slut, åkte till dalen,
tatueringen tog kanske två timmar. Han som gjorde är galet
noga med detaljer, vilket e bra :)

Pappa ringde hahaha
P - Hej gumman det är pappa, vad gör du?
Jag - Jag är och tatuerar mig själv då?
P - Vaaaa? Vadå tatuerar dig skojar du?
Jag - Nej hahaha har inte jag sagt det?
P - Nej! Vad gör du och hos vem ??
Jag - Han som gjorde på mamma, en skorpion på magen:D
P - Jaha, fråga om han kan göra på mig också :)

Hahaha först ba VAAA, sen ba fråga om han kan göra på mig med:) ..
Skadad.
Aja, haaaalvkeff bild eftersom de e med webbcam, och just nu e den helt
svullen o röd liksom, men skeeetfin ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se