schleeeeeten.

Haha ville bara ta ett långt varmt bad o typ somna där i,
älskar att sådär slumra till i varmt vatten, typ bli helt hög av ångan
hahaha, kanske not soooo gyyyd men men. Tyvärr kan jag ändå inte
göra det nu med tatueringen så. Snart så.
Tog en varm dusch istället o bytte om till värsta myskläderna,
e seriöst helt slut :p

Ser helt drabbad ut nyduschad o utan smink haha men skit i

O här e en till på min tatuering. Hahahaha asså
jag äääääääälskar den verkligen. Inte sån där mesig tatto
den här e rätt så grov, älskarrrrttt :D:D:D !!

Kanske blir ett till inlägg sen, men om inte, så säger jag goood night, peace!


Kommentarer
Postat av: ella e

SJUKT JÄVLA SNYGGT!!!! jag dööööööör

2011-04-07 @ 20:23:55
Postat av: mickaela

Taaaack:D

2011-04-08 @ 13:03:19
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se