probleeeeeeem..

Fyfan, satt på en stol och rökte, sen när jag skulle ställa mig upp
så låste sig typ hela min svank så mamma fick hjälpa mig, fuuuck
va ont det gjorde fick fan tårar i ögonen haha. Börjar bli så jävla nojjig..
Kan inte ligga på rygg på ett golv utan att få så galet ont i svanken,
jag har en rätt stor svank eller vafan man ska säga, och jag är
skiträdd att de e för att jag går på tå. Har alltid gått på tå,
fick typ va gipsad om hela fötterna upp till knät när jag var liten
under en hel sommar haha, alla fick sådär gå o bada o grejer, ja fick
bli badad av mamma med plastpåsar på benen och det hjälpte inte ett shit:p

Men ett plus e ju att jag kan gå jävligt bra i klackar haha, det är typ
det skönaste som finns.. Eller en extra sula i skon. Vi fick göra
det på sportlovet för höll på börja gråta när hela min fot trycktes
ner i pjäxan, vi fick klippa av en sula o lägga där bak hahaha.. Ett minus
e att jag får så grovt ont överallt och ser ut som ett riktigt mongo
när jag försöker gå normalt :)



Ajaaaaa, sluttjatat om detttttttttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se