Graaaaatttiiiis Rebecca 17 år!

Idaaaaaaaaaaaaag är ingen vanlig dag för idag äre rebecca födelsedaaag,
woho :D
Grattis min fiiiiiiiiiina underbara bästa vän och syster, älskar dig så mycket.
Du är bättre än silver, guld och diamanter. Du är världens bästa människa
och jag önskar dig världens bästa och finaste dag. På lördag ska vi alla
fira dig! Love YOOOOOOOOOOOOOOU, och om 365 dagar kan vi
gå ut på puben tillsammans också! :D Woho hahaha.
Med tanke på allt som precis har hänt dig och din familj så lyckas du ändå
hålla huvudet högt med ett leende på läpparna. Är så stolt över att kunna
kalla dig min syster.
Älskar dig CHEYEEEEEEEEEN haha. Happy b-day.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så söt älskling!! Tack min fina syster!!! Älskar dig så mycket du är bäst. Kan hålla huvudet högt just för att jag har dig vid min sida som alltid finns där för mig! Du betyder mer än du kan ana, som jag sagt hela vår uppväxt, kommer aldrig kunna beskriva för dig hur mycket du betyder! ett år kvar ja! WOOHOOO.. LOVE YOU <3

2011-04-07 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se