Fucker

Shoo. Är heeelt slut..
Följde med min kära mamma till läkaren, hon ville inte gå själv, hahaha tutttiiidååå.
Det visade sig att hon hade aggressiv halsfluss? Som kan typ bli till halsbölder
som man måste operera bort och genast åka till akuten med? Woho, vill stämma
den där fittläkaren vi va hos först som typ inte ens verkade bry sig & ba ' de e nog bara
virus, finns inget man kan göra ' Shit, äckel!!!!!
Sorry att ja flippish lite men så jävla kefft tycker jag bara.

Aja, ska fixish lite här hemma o take care of my mom liksom. Så hon kan vila
lite. Hon har iallafall fått pencillin nu så det är bra! :)
Shit, om jag får barn kommer jag att vara alldeles för överbeskyddande..

Agggreessiiiiv CHEYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se