Yeye

Förlåt för lite keff update ..
Aja. I helgen var jag med madde och elin, eller iallafall på lördagen,
vi gick runt lite ute sen hem till mig o höll på med en massa musik,
madde fick psykbryt på mig o elin hehe.. Sen kollade vi film o sådär :)
Sen i söndags åkte jag till handen och mötte borak, fick en halsduk o ansiktsvatten,
behövde verkligen det så blev happy :) Sen åkte vi hem till mig o tog tyson,
rebecca kunde ej ha honom så vi mötte hans kusin som fick ta han en dag till,
sen satt vi o käka pommes vid poolerna som två luffare hah.. Han sov över,
o igår gick jag till school, helt skönt sådär, fick sluta tidigare :) Sen åkte jag till nynäs
efter skolan o hämtade min älskling tyson, han fick sova med mig hos pappa inatt
hehehe, så jobbig han ska typ hålla om mig när man sover.. O ligga ansikte mot
ansikte hahaha, sötis..

Och idag var inte så bra.. Hann vara i skolan i två timmar eller nåt
sen svimmade jag ihop i elevhallen o slog typ i huvudet -.-
Vaknade av att typ tusen elever stog runt mig o lärare o ambulanspersonal typ,
så skämmigt. Hatar att vakna sådär. Sen kom mamma iallafall sen fick jag
skjuts hem, dom ville köra mig till sjukhuset men nooope, helt onödigt.

O sen somnade jag direkt när jag kom hem, med halsduk o grejer på haha..
Är vaken nu iallafall, tagit en dusch o sådär, mår ej så bra nu men hoppas allting
löser sig..




Lite egopic's sådär från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se