Skogås

Heeeyyyy..
Rätt kul igår faktiskt :) Mötte upp elin och madde sen åkte vi till skogås,
tog med mig tyson haha. De va nån hiphop grej där, me panetoz o sånt typ,
vi kom dit för o kolla på en speciell person men han banga hahaha,
visste det.. Aja va där o chilla ett tag, de va några stycken som va tunga
faktiskt :) O så va de dans battle o sådära. Sen stannade madde o elin kvar
o ja mötte borak på tåget, sen åkte vi hem till mig, vi va ute o chilla ett tag
först, snackade i köket fett länge & åt haha, o så, men de va kul :)
Nu på morgonen vaknade vi, klädde på oss sen hämtade vi tyson
o han tog me han till hans match, o ja sprang upp till elin, för det började
ÖSregna, pallade ej så sprang som ett cp som alla andra hahah såg ut som jag
hade duschat med kläderna på när jag kom upp till elin :P

Tycker den här vart cool hehe..

Ja & Madde, snyggingar hehe..

I'm so beautiful ..

Boraks nya haircut, diggarrttt :)

& Lite egopics som nyss togs :)





Mina nya nails hehe..


Asså HAHAHAHAH va tvungen o lägga den hära, HAHAHAHA
kolla mina ögon, ser missbildat ut hahahahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se