lälälä

Holaaaaa :)
I förrgår kom borak home från campingen med tyson haha..
Lite synd att jag bara fick träffa tyson i typ en halvtimme när han har
varit borta i tre dagar :( Dom håller på sanerar hemma hos oss så han kan
inte vara där pga doften.. Så rebecca erbjöd sig att passa honom i en vecka,
uppskattar det fett. Aja, igår vaknade jag och borak o drog till tandis, hade
tid. Dom slipa min tand lite pga jag råka ta sönder den nångång i vintras typ..
Fan va vi garva åt det men men. Slipade den iallafall o hade inga hål eller nåt,
schönt schönt, bara haft ett hål hehehehe * sToLt_TjEj_93 * Hahaha.
Sen tagga vi till min gamla skola ribby, satt där o snacka med frank my old teacher,
hahah fett kul. Vene hur länge vi satt där, 40 min kanske. Ekrem kom dit också höhö,
aja sen åkte vi till nynäs o käkade på deras pizzera, fääätt göööttt... Ja o borak körde
nån blåsfisk grej på stationen, slutade ej garva. Han va fett ful hahahaha, sorry babe,
du e fin annars <3 ;)
Aja sen kom jag hem, chillade galet, fixade min syrras hår för hon skulle ta skolfoto
idag. Tycker fett synd om henne, hon har typ röda fläckar över HELA kroppen,
en allergisk reaktion mot pencillinet typ, o hon skäms :( Sa att det inte ens e nåt
farligt o att hon inte ska skämmas.. Söta unge.
Jaja nu ska jag en snabbis till handen o möta en tjejkompis o sådära, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se