kulkul

Hej :) Hade fett kul igår också faktiskt. Lägger in bilder och sådant sen,
sitter hemma hos rebecca nu iallfall :)
De va en massa tjejer som va med igår, skitroliga asså hahaha, fick fett många
komplimanger igår för mina ögon, blev fett glad att de va från tjejer för dom brukar
va så dryga, men helt trevligt iallafall :)
Följde sen med några till centrum på natten för dom skulle hem, sen va de en kille
som börja hålla på fett mkt.. Han visste mitt namn o grejer o ba du e min flickvän hit o dit,
o började pussa på mina kinder, asså ville slå människan blev fett rädd, sen va de typ två
äldre polacker eller nåt som ba AA vartfan e din pojkvän nu då va va, vart e din pojkvän ?
Ja ba vafan snackar ni om.. Sen en hjälpte mig o hela gänget som stannade hemma sprang
mot stationen för o hjälpa mig hahaha fett söta. riktiga vänner.
Vi somnade typ 6 imorse eller nåt, men de e fett skönt för nu har jag verkligen fått tankarna
på annat så man kommer liksom sakta men säkert tillbaka. Tur att vännerna alltid står kvar asså.

en bild från igår :) de ser ut som jag har gjort en fucked up botoxbehandling typ hahahaha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÄNTLIGEN ÄR MIN MICKAELA BACK ON TRAAAAAACK! älskar dig så mycket hjärtat miiiittt!!

2010-09-27 @ 01:25:08
Postat av: Knaz barn nr bajs

Sj sitter man i toan medans alla tar bild

2010-09-27 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se