I'm gonna be fine

Hellu. Först, tack för kommentaren lill ;D Trodde inte du fortfarande läste min blogg haha.
Sen, det tog bara slut. Mycket saker hände. Orkar inte rabbla upp
allting sådära.. Är inte direkt heeeelt stabil än, men jag är påväg.
För ungefär exakt ett år sen, så hände det är också. Kommer ni ihåg det?
I september, ja o mitt ex gjorde ju slut då också. Men man härdas liksom.
Då gick jag inte ut på tre veckor, åt ingenting, levde inte. Träffade inga vänner.
Jag låg helt enkelt BARA och grät. Tänker inte göra om det igen.. Tog en vecka ledigt från
skolan, väldigt dumt men behövde det. Och jag har så jävla många underbara vänner.
Man tänker inte på det så ofta, men när något sånt här händer så visar dom sig.
Fått så jäkla många underbara sms och samtal. Pappa och mamma kommer alltid
att stötta mig, och mina yngre syskon och mitt äldre. Rebecca har sovit här också.
Hehe.. Hon får vara min flickvän just nu.. Sen kom pooya och husse hit i förrgår,
ja o rebecca va ute med dom i några timmar, vi gick väl in vid halv ett.
Pratade om typ allt bara. Varit i farsta och fått mysiga strumpor haha..

I helgen nu så ska jag kanske hitta på nåt roligt på fredag vi får se,
sen på lördagen så åker jag iväg. Jag vet inte om jag åker iväg
på fredagen redan. Vi får se.

Men jag är stark. Folk ska inte oroa sig. Som rebecca säger,
jag har varit med om så mycket i mitt liv, jag kommer klara det här också.
I'm a fighter.






Sen har jag ju alltid världens bästa tyson. Som förresten lyfte på benet
med mig när han kissade igår, ÅÅÅÅH blev så stolt..!


Kommentarer
Postat av: tant Lill

Haha, klart jag "håller ögonen på dig"! ;) Du är redan på väg framåt; gott! :) Kram

2010-09-23 @ 20:23:23
Postat av: machmud

Vem är den där kattiga blatten på bild 3 :O

2010-09-25 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se