:):):):)

Hejjjjjjsan..
E helt trött fan, fattar ej varför jag vaknade såhär tidigt haha..
Inte sovit så bra faktiskt. Vaknat typ en gång i timmen.
Men men, de e så de e ..
Igår drog vi iallafall till handens ungdomsgård, till den där hiphop grejen,
men de va liksom samma artister som i skogås.. Så de va fett tråkigt haha vi
satt bara o löka i sofforna typ. Men sen blev det lite roligare :) Fick iallafall
se panetoz den här gången, dom e tunga! O elin spelade tvspel typ, haha hon störde
alla fett mkt så ja kunde inte sluta skratta.. Hon e sådär hon ska stänga av xboxet mitt uppe
i ett spel, sjunga o dansa framför skärmen.. Hahaha cp..
Aja sen åkte vi hem iaf. Vi gick upp till elin först för o se så att alex va
hemma men han va inte de så elin fick lite småstress typ o ringde runt eftersom
patric hade gått ut. Sen satt vi bara o vänta o åt chips o godis :P Sen gick vi hem
till mig när alex kom hem, vi satte på en film typ men alla somnade efter typ en kvart..
Men nu är jag vaken iaaaaaaaaaf. Ska plugga idag, matte ( som ja suger på )
och skriva en novell om nån bilkrock typ.


Elin förstör allting. Haha.

Hemma hos Elin haha, vi e så snygga..

yeeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se