darin hahaha, + chill helg me tjejerna

Heej :) Snabb uppdatering sådära:D Saknat att blogga faktiskt..
Iallafall, i fredags mötte jag upp elin och madde i handen sen åkte vi till länna
där elin bor med sin mamma o alla :) Men vi var ensamma hemma hela helgen
så de va fett soft :) Vi kollade på skräckfilm o sådära, lagade god food o snackade
om massa shit :) Lyssna lite music, o sånt. MYYYYYYYYS :D

Åkte hem ett tag på lördagen när jag vaknade haha, va tvungen o duscha o byta kläder..
Sen handlade jag lite food så gjorde vi kycklingsallad, GALET gott.. Självklart
fick jag rensa kycklingen men men :) De e inte så farligt.. O sen i lördags kollade
vi på nån fett äcklig film.. Det handlar typ om ett videospel, dör man i spelet, så dör
man i verkligheten på exakt samma sätt. Lite småäckligt sådär när vi sitter ensamma
i en villa mitt i skogen o kollar med värsta stora tvn o high tech ljud o sådär hahaha..
Sen i söndags.... Mötte vi upp mikaela och kollade på DARIN!!! HAhahahahahahah
fyfan asså, men de va fett kul, han va ju i haninge centrum o vi skulle ändå dit. Proppat
med folk typ men men :) Hahahah va helt cpgalen i han 2004.. Jag och elin åkte till och
med till halmstad för att gå på hans konsert.. Har tröjor o kepsar o shit kvar haha..
Iallafall, sen har jag laddat ner helt grovt många nya låtar o proppat in i min iphone,
helt skönt, inte kunnat rensa låtar på typ 5 månader så... :)

Är bara tvungen att visa min lillebrors blåmärke på magen, helt stört..

Tvungen att gå till haninge centrum med några st i skolan för att vi ej
va med o simmade.. haha helt onödigt.. Skulle ta kort på det också :P

I fredags




Elin is running o hennes house :)

Clothes.. Jeansleggings från bikbok, rosa tröja från gina o skinnjackish






Mikiiiis

Darin heheheheheh haah


ajaaaaaaaaaa peace!


Kommentarer
Postat av: tess

Snyggging du!

2010-09-10 @ 15:49:17
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: yeah

vacker, men har du färgat håret, ser lite rött ut ;)

2010-09-10 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se