Heeeejjjj =)=)

Holaaaaaaaaaaa im home! :D
Borta bra men hemma bäst hehe.
Nej men aah har haft det så jävla skönt där uppe! :) Eller nere, eller
vad det nu är..
Första dagen så kom vi dit rätt sent o så haha, så vi käkade skit god mat,
satt o snacka i flera timmar typ, sen Göran, rebeccas låtsaspappa,
satt o gav mig fett många komplimanger om hur stark han tycker att jag
är och sådär, att han alltid tyckt det, fast att jag måste bli lite mer egoistisk
haha. Respekt att höra det från en sån man ! :D
Sen kollade vi typ 10 min av sagan om konungens återkomst ( älskar dom filmerna.. )
men sen decka vi direkt haha. Dagen efter så red vi, hahaha fett kul, har inte gjort
det på aslänge, så galloperade o sådära:D Men vi turades om för vi hade bara en häst.
Sen kom vi hem, duschade hundarna o så, käkade, och idag så hade vi en varsin häst :)
Men inatt ringde en kompis typ klockan tre och undrade vart jag var, haha ah två
timmar från sthlm :):) .. Men höll han sällskap hem, medans jag snackade i luren
så gick jag ut med bonita i skogen och tog en cigg. Helt kolsvart. Tänkte på zombies
hela tiden seriöst.. :P Men men, jag klarade det hehe.

Lovar att lägga in bilder senare, tagit skitmånga när jag rider hahaha,
helt ful men men va ska man göra ;D
Nu ska jag njuta av en cigg & en xray, standard. Peace!


Rebeccas house

Deras tomt :D

Fett sexiga skor.. Ska börja gå runt med såna i skolan :D
HAhaahahah, ja o rebecca snacka skitmke om hur man
reagerar när folk seriöst går runt med såna hära i stan o sånt..

Sötis

Today. I know, i'm so pretty.. Hhaahah.

De roliga är att ja ba ' HAHA ' åt mina kläder, men jag går runt
så dagligen annars ibland också för jag inte pallar haha,
riktiga luffar kläder, håret i en knut och osminkad. Mickaela-style..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se