trlalalaleejjj

Hallååå :) !
Åååh har typ fett mycket energi i kroppen haha, jaja snart kommer två tjej
kompisar hit. Mikaela och Elin. Vi ska göra nåt kul :D Pallar ej vara i västerhaninge
seriöst. Blö. Så nånting ska vi göra iallafall! Ska fixa mig lite hihiihhi de va ett tag sen.
Inte ens nån anledning till att göra det men ändå.. Plus att mina äckliga stress finnar
över HELA jävla hakan lyser nu när det är så ljust ute... Asså det är hemskt. Det är inte
1-2 stycken haha. Det är typ 10-15 st. Inte finnar men ärr o sånt. Åh.. Men det går
väl bort nångång, hoppas jag :) .. hahaha.
Btw skitäckligt att en kille höll på bli våldtagen här i vh? Visades ju på efterlyst.
Fyfan..

Aja, igår fick jag min första birthday gift :D:D:D En blålila adidas väska,
såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå katttttttttttig :D
Plus att jag har ett bitmärke på min hals. Nej nej, inte sugmärke som alla normala
kanske har då o då. Bitmärke. Mys. :).. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se