My bday :)

Heeeeeeeeey :)
Damn.. Fick typ över 120 gratulationer på facebook
trodde de va ett skämt hahaha. Skitgulligt ändå :)
Aja, igår va de faktiskt en heeeeeelt okey dag :)
Vaknade vid fem, pappa sa grattis o ja fick en 500 lapp haha.
Jag åkte iväg, fick sluta rätt tidigt för han som jag jobbar med skulle
iväg. Sen gick jag vilse i sthlm södra när jag letade efter elins skola...
Hittade henne till slut.. Sen mötte vi upp borak där också haha,
sen åkte vi alla till handen o sådär, chill pill. Sen hem till mig,
där det var så GAAAAAAAAAAAAAALET god mat som mamma hade gjort.
Oxfilé o grejer o tårta. Ahaha doog..

Av mina syskon fick  jag en liten Alvin docka som spelade gitarr haha,
och en pruttkudde.. :)
Skitsöta haha.
Och av min mamma & pappa fick jag en bärbar dator:D
Eller okej mamma skulle hämtat ut den idag men hon
glömde sitt pass.. Så får den imorgon istället.

Sen solade vi solarium o sånt, fick örhängen o halsband av elin
o emma och en bok av patric. Och ett linne av elin också :)

Tyvärr så har ju jag ingen kamera heh.. Men visar allting imorgon, kan ta
bilder då eftersom kameran kommer funka i min nya dator:P

Idag har bara varit en allmänt dålig dag men orkar inte ta upp allting på bloggen.
PEEEEEEEEEACE, och tack till er som sa grattis:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se