last winter

Wiiiiiiii. Snö! :D
Okej inte wii för mig men de e första gången tyson upplever snö :D
Ska springa dit snart o gå ut med han o leka med han i snön hehehe,
plus bonita DÖR typ för snö seriöst :P Så jävla roligt, kommer ihåg förra vintern
ja o rebecca va ute med henne på nätterna o släppte henne lös i den höga snön,
hon såg ut som en delfin hahahahhaa skitkul fan.

Lite bilder från förra vintern.

Hahahaha..

Min fina tjej

ÅÅÅÅÅÅH saknar min bruna halsduk FEEEEETTTT.

Dagen innan julafton. Vet, mina syskon e skitsnygga.. Speciellt viktors hår.
Men det är BORTA nu. Som tur är.

Mamma saga och viktor haha

På julafton. Världens bästa julklapp att min pappa blev frisk!
Fast samtidigt sämsta julafton nånsin. Farmor var inte med, mamma
var inte med och pappa var inte med. Det var bara alla kusiner
med deras föräldrar, och jag viktor och saga:P. Hoppas på en HELT
annan julafton det här året :)


Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;tack ska du ha :)

2010-10-22 @ 15:49:22
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se