chilliiiin'

Heeeyyy :)
Så skönt, vi slapp typ en och en halv lektion idag,
så de e nice! Har nyss ätit hehe.. Ska ut med Tyson snart,
sen ska jag mamma och virre till gymmet.. Undrar hur det kommer att bli..
Dom gamla tanterna och gubbarna som står o gör sina knäböj kommer antagligen
att aldrig mer komma tillbaka.. HAahah nej då..
Aja, dagen har vart soft iallafall, rolig också haha. Började med att
sno halva vedats macka i cafeterian hhöhhöh.. :)

Och imorgon ska jag mamma och virre simma på torvalla.. Herregud alltså..

Inte konstigt att jag failar i matten.. Men de e kuuuuuuul tidsfördriv när
dom babblar på om procent o sånt shit hehe :)


Coooooooooling..... :):):) Älskar mina målarskor.. Hahahha not.


Vet.. Har målat och fixat mina väggar skitsnyggt hehe.. Dom är skitfula
i början, fy ..

Idag på bussen. HAhahaha ser ut som en dvärg..


Kommentarer
Postat av: sandra hagman

hej du går ju på gymnasie m måleri och sånt, vad är det du vill bli? :)

2010-10-05 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se