bday

Haaalåååå. E FÖÖÖÖÖÖR trött alltså..
Gick ju upp vid fem imorse, tog bussen sen tåget sen tuben..
Va framme i masmo typ lite över sju. Aja helt chill dag idag faktiskt.
Åt på max med patric hehe, fett gott.
Sen efter åkte jag till stan, väntade på en kompis, vi åkte till handen,
mötte upp en till kompis, sen gick jag runt o handla lite hehe :D Länge sen jag
gjorde det så blev lite crazy sådär.. Ville ha allt.
Men köpte iallafall present till elin, en svart klänning, en stor svart halsduk,
en foundation och en ansiktskräm till mig själv. Behövde det..
Fått så GROVA utslag på hela min haka, fattar fan inte varför. Mår fan skit över det
hahaha..

Aja, IMORGON FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR:D
Fast det känns inte som det:P haha.
Aja nu ska jag in i duschen, känner mig galet smutsig..

Jag och Tyson i lördags. Snodde från rebeccas blogg hehe :)
Vet att det ser helt misslyckat ut med min vita tofs där men hade inget annat..
HAhahaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se