wuwuuw

År 2009 så..

Vilken klass gick du i -  9an och lite av ettan haha 
Vad hade du för hårfärg - Mörktbrunt
Hur lång var du - Lika lång som jag är nu typ höhööh
vem var du kär i - Va typ kär i två st på ett o samma år haha
Hade du nån Pojk/flickvän - Hade två :P
Vad brukade du göra på fritiden - Kompisar, killen typ. Fest.
Vilka umgicks du med - Alla möjliga :P haha
Var allt Bättre då - 2009 va de sämsta året för mig
Skulle du vilja gå tibx dit - Nej
Har du förändrats - Väldigt mycket

Nu:
Vilken klass går du i - 1 ring haha
Vad har du för hårfärg - Svart :P
Hur lång är du? - 159 ... heheheh
Vem är du kär i - Dedu heheheh
Har du nån Pojk/flickvän - Dedu heheheh. nej men ah
 Vilka umgås du med - Alla jag gillar att umgås med =) 
Hur ser du ut - Som en människa i guessss

Har du:
Kysst någon - Yessir

sovit brevid någon med samma kön - Ja haha
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja haha
slagit ner nån - Nej då
Ljugit för en bra vän - Nej
Svikit någon - Tror inte det :P

Vem:
Skrev du senast till på msn -
En gammal kompis
Kramade du senast - Rebecca o rojas typ
sov du hos senast - Kommer fan inte ihåg, borak kanske 
Vill du vara just nu - Din mamma hehe 
Ringde dig senast - Min kära faaaaaaaaaaar

Vad:
Drack du senast -
Xraaay
ska du göra imorn - Skola sen försöka hitta på nåt =)
Vill du göra just nu- Myyyyyyyysaaaaaaaa
Åt du senast - Potatismos hahaha i skolan.
Är närmast dig som är rosa - Min lillasysters dagbok haha..



Kärlek :
Du är kär nu -
Jepp
Du har sårat nån så den började gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Haha skoja inte.


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja haha
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Japp :P
Jag har smugut ut utan lov - Hahaha skoja inte blev PRO på de seriöst hahah
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja men de va länge sen haha.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja.
Jag har fuskat i ett spel - Hahahah JAAAAa
jag har struntat i ett prov - Galet många..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -

Jag har druckit alkohol - Nej aldrig.. haha ja de klart.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nää
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - För många gånger haha 
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - För många gånger

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aldrig varit på en
Jag har sett någon dö - Nej aldrig
Någon du Har känt som nyligen som dött? - Faktiskt inte. Eller jo jag vet folk som har dött som jag vet vilka dom är, men har inte känt dom sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se