wööööööt

hellluuuuu.
Igår mötte jag upp nattis assiya o rebecca sen åkte vi till jordbro
på fest hemma hos lawin. De va kul, många kompisar va där. Men det
blev FÖR mycket folk till slut och det slutade med att elins väska hade blivit
baxad och där i låg min ipod o hörlurar plus lite annat från andra folk.
Flippa på människor seriöst vart så arg..
O så tvinga ja elin o dansa lite med mig också. Hon höll på börja grina haha.
Sen gick jag med melih o ekrem till centrum vid tre typ så mötte jag borak
som hämtade mig, sen sov han här och idag har vi typ vart ute o lekt med tyson :)

HAr ej några bilder från kvällen eftersom jag e kamera fattig :)
Men men. Ska bara chillish nu:)

HAr börjat snusa oxå... Fett nasty men bara en månad så ja
inte röker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se