fun daaaaaaayyy

heeeej. förlåt för så dålig uppdatering haha.
men igår kväll gick jag iallafall ut med rebecca, vi gick runt i lite över en timme kanske.
saknat henne som faaaaaaaaaan. så vi prata lite skit o va ute me tyson :)
sen somnade jag rätt tidigt :p o idag har jag bara varit i skolan, idrott, lunch sen måleri
i tre timmar bara, så de va skönt. Aja sen har jag varit ute i typ tre timmar med vedat
som hade bonita, alex som hade med sig devil och jag som hade med mig tyson,
vi gick runt o lalla lite , släppte dom inne i en skola med grindar, faaaan va dom sprang
o hoppa, de va fett kul faktiskt haha. O softish med coca cola oxå, vedat fick bjuda den rika
jäveln. Aja, har inte så mkt mer o säga, är galet trött nu så ska snart sleeepa
hade jag tänkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se