depppmoooooode

Tja. Är fett deprimerad just nu. Först tjafs o sådär, försökte att inte tänka på det.
Sen berätta pappa att hans kompis dog i helgen av en sak, och jag är skiträdd
över en annan sak, asså pallar ej lägga ut i bloggen men mina närmsta fattar nog
vad jag pratar om. Så höll typ på att börja gråta på bussen haha .. Men höll mig.
Sen direkt när jag kom in i pappas port så blev jag typ som ett barn så pappa
fick trösta mig haha.. Han trodde först att de va nåt annat men a haha.

Fan asså.. E så trött just nu. Vill typ bara ligga ner o gråta hahah helt deprimerande.
Men en bra sak e att jag o fyra andra typ fick sluta tidigare idag för att vi
va klara med allt. Så jag har kommit ikapp FETT i skolan.




världens bästa pappa älskar dig så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se