cooooooooooooooold

helluuuuuuuuuuu my friends.
Frös seriöst SÖNDER igår så när ja kom hem från skolan så låg jag under täcket med datan
för att få värme igen haha sen in i duschen o duscha feeeeeeettt länge med helt skållhett vatten.
It was niiiiiiice. Sen gick ja o pappa till mamma, sen gick vi till affären o köpte kladdkaka hehe..
gött. Sen busa jag med tyson haha, han e helt galen i sitt nya ben typ ..
Aja sen kom boraaak. Vi gick till ett dagis med tyson sen lekte vi med honom typ sök o sådär.
De va kuuuuuuul. Sen hem till pappa. Vi skulle snagga borak haha men de gick väl sådär..
Ja skratta mest o han va lite angry på mig haha :P
Sen skulle vi kolla på film men båda va för trötta så vi decka ist.
Sen gick jag upp fett tidigt nu för han skulle till jobbet tidigt. Så vi myyste lite innan,
sen nu sitter jag här all alone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se