bildishbombish

God morgoon. Lite svårt att skriva för tyson ligger typ på mina armar haha..
Aja! Igår gick jag till mamma, vi firade saga med tacos o sådär hehe :D
Sen kom borak. Cpet ljög för mig och lekte att han inte brydde sig sådär...
Blev galet arg haha.. Men men så kom han iallafall. Nova , sagas bästa kompis
va där också. Dom två påminner FETT mycket om mig och rebecca när vi va små hahaha
mamma säger oxå de hela tiden..  Sen var jag, borak, elin och tyson ute rätt länge
och gick runt, sen gick vi hem till mig och softade :)
Jaja, här e lite pictures från igår!

pappa o mamma, gamar

pappa mamma saga och nova

tiggare




very very sexy. hahaahah

söta haha

gulleplutt hahaha loveu


haha båda helt lata o sover


aja nu ska jag till mamma med tyson. pussssssssssssar o kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se