Varför jag slutade schooooooool.

Shuuuuuuuuuz.. Soft kväll igår faktiskt.
Rebecca hämta två filmer, shrooms typ och the unborn.
The unborn va lääääääääskig alltså.. Sådär exorcism och sånt..
Fy. Stefan kom över och kollade med oss också på dom två, sen taggish
han hem, rebecca somna på dirren, och jag låg och kollade på tv ett tag.
Vi vaknade kl 12 imorse hehe, skönt.

Fick en kommentar om jag inte går i skolan och varför.

Nej haha jag går inte i skolan.. Första veckan i gymnasiet så
åkte jag till grekland. Sen gick jag i kanske tre veckor i skolan.
Sen så hände det en massa grejer, min pappa åkte in på sjukhus,
mitt ec gjorde slut, jag och min ALLRA bästa vän var osams. Det blev för mycket.

Så skolan och jag hade ett möte och vi bestämde oss för att jag skulle få vara ledig
ett år. Jag har en plats nu till hösten på samma linje, målerilinjen, fast jag kommer
få gå med 94orna då eftersom jag får gå om haha. Men nu mår jag ju bra igen. Rebecca
och jag äääääääär bästa vänner ;) Pappa mår rätt så bra, och jag har världens underbaraste
pojkvän Borak! Saknar faktiskt skolan lite, blir tråkigt när alla andra går och man bara ligger hemma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret ;) tkr om din blogg !

2010-05-10 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se