Vaaaaaalborg :)

Meningen var att jag skulle va hemma igår haha, bonita kom ju heeeeem!! Saknat henne så jävla
myckeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Men sen kom borak hehe, så vi gick ner till brasan, fast den i vh
va keff så vi åkte till handen och träffade madde elin och pelin  och nån mohamed där, gick runt lite o så :)
Sen vart vi fett hungriga haha, så vi åkte till vh och käkade på daisys sen STORMADE det in typ
flera stycken haha, ekrem, stefan, yasse, dennis, victor, wille, matte, flera stycken typ.
Så han inne på daisys fick typ damp så vi trodde att han skulle stänga så jag sprang ut
med min kebab tallrik hahahahahaha såg helt cpskadad ut, att springa ut i regnet med en
kebabtallrik, största gamen.. Men sen va det tydligen inte så hehehe så jag gick in igen..
Sen gick vi runt med dom ett tag höhö, sen gick jag till ribby för mamma var ute, så hämtade
nyckeln där sen gick jag och borak hoooooooome.. Vi var väl hemma runt 12 eller något, rätt
tidigt men skitsamma haha, det var ändå mysigt. Ensamma hemma och sådär :)


Jag och booorakie vid brasan höhö gölligt :)

Min brors nya bil haha.. Daniel och angelo står ju där vid motorhuven eller vad
fan det heter och mamma sitter framför ratten, så när dom stog där tryckte
hon på tutan HAHAHA dom flög typ en meter..

Mamma tror att hon ska få köra.. HAAHHAHAAH inte ens nåt körkort, nörd..


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

hahaha

din mamma ser asnöjd ut! :'D

2010-05-03 @ 20:12:43
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se