min älsklings iphone fick vatten på sig.. Hahaa.

Förlåt att jag inte skrivit men har faktiskt en anledning hehe..
I typ förrgår tror jag.. Så mötte jag borak i handen vid typ 12, 1. Sen åkte vi till
brandbergen och gick på hans småsystrars gårdsfest på deras dagis hahahaha,
skitgulliga när dom hoppade till en låt och sjöng.. Så vi chillade där, hans föräldrar
kom och sådär, sen kom hans morbror så fick jag skjuts till handen, och dom åkte till gymmet.
Chillade hemma den dagen.. PLUS Saga hällde vatten över min sony ericsson OCH MIN IPHONE!
Båda gick sönder, gick till pappa och lät några tårar falla ner.. HAHAHAAHAHAHA.
BLEV SKIIIIIIITLEDSEN och arg. Min iphone är typ mitt allt seriöst.. Hahhahahh.
Sen pappa sa att ja skulle låta mobilerna va under natten. Så igår när jag testade
min lover, SÅ FUNKADE DEN IGEEEEEEEN :D:D:D:D!!!! Men inte min sony ericsson så
det kan va lite svårt att få tag på mig.. Hehe..
Men kan ta emot sms ibland, för har en annan mobil men den är fett fuktskadad
så den hackar grovt.. Men då och då funkar den! HEHE. Sen kom borak igår också,
vi gick till pappa, käkade pizza, sen gick vi hem runt 12 på natten och myyyyyste
lite hehe, sen somnade vi. Nu ligger min älskling och sover och jag har redan vart hos pappa och
varit ute med hunden och grejer.. Btw e fett sjuk också, borak har smittat mig..

Min finaste älskling igår :)


Imorse haha

Bonita på ängarna hahah

Rebeguzzzzzzz o bonni på ängarna :)

Sjuk/död.. Hahaha.

Skönaste.. Linne & jeanstights.

Skorna is 2 hääääärliga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se