Frank, cirkus, hästsnoppar, wiiiiiie =)

Shit vilken dag haha.
Mötte rebecka , sen gick vi och hälsade på våran gamla lärare frank! :D
Så vi satt där ett tag och pratade med honom, och hälsa på andra i skolan.
Saknar ribby lite, speciellt våran klass. Gick ju i särklass hahaha, inte för att jag
är cp eller nåt utan för att jag var världshistoriens största skolkare typ..
Var lite kaxig mot lärarna också hehe.. Ångrar det nu. Pinsamt som fan med
stöddiga elever som skämmer ut sig hahahahaha.. Ung & dum!
Sen är det en cirkus precis där, så det var massa hästar, kameler, ankor,
getter, lamor och skit. Fett kul hahahaa. Sen mötte vi borak och devran typ.
Sen gick vi till rebeckas pappas gamla hus och ställde in en massa utemöbler i förrådet.
Sen gick jag home, duschade, chilla hos pappa, sen nu är borak här :)
Och andreas och mange och mamma hahaha..

Juste! Jag och mamma var ute med bonita vid sandgropen eller vad fan det heter, fett kul HAHA.
Vi kasta så många pinnar så hon fick springa upp och ner att hon till slut bara la sig i sanden
med tungan rätt ut heeeeeeeelt död hahahaha.

Frank the nördie hehehe :)

HAHAHAHAAHAHAH märk ett fel! :)

Ser tjock ut och ser ut att ha världens största rumpa men men,
det har jag typ.

Cirkus Wictoriaaaaaaa.. Ville gå :( 200 kr kl 7 skulle det vart.
Fattig som man är så äger jag inte ett öre. Hahah.

HAHAHAH SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! Kameler e söta..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH kolla bebisgetten, fett söt..

HAHAAH skitfula lamor.

Ankor.. Hahhaha mysig pool!

Mamma och bonita hehe

ruuuuuuuun bitch :D

Mmm snygg jag är.. Hhahaha.

Jeansleggings, kort vitt linne från H&M och jeansjacka från H&M.

Nu måste jag gå och vara lite social puss pusssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se