ingen toalettnyckeeeeeeeeel, dööööööör...

Det JOBBIGASTE med det här att vi inte har något vatten/toalett/dusch, är när man är
så FUCKING jävla pissnödig och inte hittar toalettnyckeln! BLIR GAAAAAAALEN.
Fick gå ut och pissa igår för hahahahaha jag hittade inte toalettnyckeln när jag och borak
kom hem, va typ 1 sek från att börja grina hahaha.. Jaja TRÅKIGT Borak sover fortfarande..
Och jag måste hem till pappa för att pissa + gå ut med bonita, hon bor där ett tag för hon
är rädd för byggarbetarna.. Igår när hon träffade pappa var hon galet rädd för han, hon är
rädd för stora och skäggiga män haha cphund.. Men not anymooooreee.. Pappa dör
för han vill egentligen inte ha henne där.. Men vad gör man inte för sin kära
dotter när hon beeeeeeeer.. ;)

Fina pappa & Saga igår, älskar er <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Bebiii
H
Hahaha min bebis i soffan på mina ben..

Hahahaha var tvungen att ta bild på brasan för bloggens skull...

Typ helt nerbrunnen ..

Boooorak.. Sover fortfarande.. Fucker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se