Tigrar som attackerar pappa hahaaha

En sak är verkligen skitsynd.. Och det är att jag inte kan ha mina bikiniöverdelar..
Det är storlek 36, hajjar ni?! Känner mig skittjock, för måste ha 38 HAHAHA
gud vad nördig jag låter! Nej men alltid varit van att ha 34-36 max fan..
Om jag verkligen inte vill HA oversize typ.. Men tyvärr tyvärr så är mina tuttar för
stora, så mamma säger till mig att ge lite av mig till henne hela tiden, om det gick, så skulle
jag för jag vill ha mina bikiniöverdelar :( ..

Som tur är sitter trosorna perfaaaa..

Sen pratade vi lite om begravningslåtar.. Fett deprimerande hahaha.
Jag ska iallafall ha red red wine och my heart will go on. En skön, och en sorlig.
Mamma ska ha stairway to heaven och no woman no cry, pappa ska ha stairway to heaven,
och min storebror vill ha den där africa nånting.. Kan inte namnet, men den är känd typ ..
Haha..

Ligger en skitrolig historia bakom den här om nån pallar läsa.. Hahaha.
Vi var på nån djurpark, jag, mamma pappa och min lillebror, min lillebror
var rätt liten då. Så han använde napp sådär. Sen tappade han den ner
mellan en liten vägg och ett galler. Innanför gallret låg det
tre feta vita tigrar.
Och man kunde inte köpa en ny napp på den där djurparken, och viktor grina sönder sig.
Så pappa hoppade ner där.. Mellan den där väggen och gallret är det typ en meters avstånd.
Sen när pappa hoppar ner där, ALLA tigrar HOPPAR på mot gallret och alla typ skriker,
dom försöker få tag på pappa medans han står där med en napp och vet inte vad han
ska göra HAHAHAHAHAHA. Sen kom han upp iallafall! Och han vann den här åt mig.
Sen dess har jag haft kvar den! :) Indra heter den, helt sönder och smutsig, men ett
roligt minne från en rolig dag ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se