Familyyyyyyy

Tjenaa.. Är på kefft humör. Sådär deppmode. Vet inte vrf men är ledsen typ haha.
Jaja, det har vart en rätt rolig dag faktiskt. Var på öppet hus i min lillasysters skola.
Jag, mamma, viktor, saga och pappa stog typ brevid varandra, kändes konstigt
faktiskt för vi har inte gjort det på flera år haha. Min lillasyster tvingade mig och hoppa
hoppborg också, så linda o virre o dom började ta kort och grejer hahaha, blev helt sluuut..
Hoppade bara i fem minuter typ hahaha..
Men nu är jag här iallafall. Mamma kommer hem inatt typ för hon ska göra resten av
sin tatuering på ryggen och då sitter jag här aaalll alone. Vill vara med nån, vill egentligen
inte vara ensam. Men vad ska man göra.

Haha min söta syster i hoppgrejen, i blå tröja och kofta

världens bästa pappa


vääääääärldens sötaste systerrrrrr.. Dör för hennes ögon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se