Deeeeeeead..

God morgon.
Fy vad jag är trött .. Shit asså.. Vettefan när jag och borak somnade igår haha.
Jag satt vid datorn lite och han framför tvn. Sen gjorde jag oboy och mackor till honom.
Sen kollade vi lite på tv, sen somnade vi hahaha.. Han fick värsta rycken inatt så väckte honom
för o kolla ifall de va nåt fel hahaha, cp ..
Jaja nu har han gått iaf, ja ska till pappa , dricka xray , käka frulle, sen lägga mig ett tag
tror jag hehehehihihi, men sitter bara med ett linne och ett täcke och det är massa byggarbetare
ute i hallen precis utanför mitt rum så det här blir nog liiiiiiiiite svårt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

krydd kyss <333



/stor nesa

2010-05-20 @ 12:39:39
Postat av: A

god middag, hur är vädret hos dig idag? :)

2010-05-20 @ 12:54:29
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se