Vårets mode.. Hahaha...

Shuz, är för trött så ska slagga snart.
Läser tidningen också, färger.. Pasteller alltså, och jeans är
' mode ' i vår. NÄHÄ? Äre sant?! Hahaha retardos men jaja.
Jag ska iallafall köpa min älskade jeans jacka och har redan mina
favorit ljusa jeans! <3 Sen ett par skor i pastell färg och nåt snyggt färgglatt
linne, veeeeeeeeery fashion. HAHAHA skoja skoja.. Tro inte så om mig..
Nej men det är det jag vill ha iallafall :D Snyggt! Och mazzzzza smycken.

Jaja ska ta min godnatt cigg nu, sen go 2 bed.. Äkräm skulle komma förbi en
svängish imorgon också, sen ska ju jag och mamma ner och gymma :)
Ska kanske till stan också men vet ej än..

ÅÅÅÅÅH längtar tills ja målar grafitti på min nya vägg som i mitt förra rum.
FÖR snyggt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se