GYM GYM GYYYYYYYYYYYYM :D

Shusan!
Finally! Nu har jag och mamma skrivit in oss i gymmet,
vi ska gå på nåt intro skit på torsdag, lära oss om maskinerna o sådära.
Fett kul, nu kan jag ju gymma om dagarna ist för att sitta hemma o bli fet:D
Hahaha skoja, nej men aa, fett skönt seriöst :)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Så mötte upp mamma sen gick vi och handlade mat,
får bli snål mat idag för pengarna kommer tomorrow.

On my way 2 centrum. Fattar ej vf jag tar bild på mig sj
när jag är ute och går, pinsamt om någon skulle se -.-


Kan äntligen ha skinnjacka utan att frysa ihjäl..




Jeansleggings, lång kofta och en vit tshirt.
På det, skinnjacka, bruuun fluffig stor halsduk like always och puma sneakers.

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

kramis <3

2010-03-09 @ 23:10:29
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se