blöh.

Orkar inte skriva så mycket idag.. Sorry.
Är trött, jättesjuk och på dåligt humör.
Plus, de känns som om jag är bakis, men jag är inte ens det..
Juste, glömt att ställa om klockan också, not gyyd, men skitsamma heh.
Fixar det sen.. När jag orkar.
Ska ladda ner movie nu, lägga mig i sängen och baaaaara softa.
Måste fan träna imorgon, inte tränat på en vecka känner mig
fan helt värdelös, men jag är ju verkligen sjuk också, men fuck that!
Vill man va fin, får man lida pin right ;)


Lite crazy ugly pic's sådär på kvällskvisten heh!
Nu ska jag dricka mitt ISKALLA vatten i mitt feta falcon glas
och äta upp min kelloggs choklaaaaad bit, peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se