GREKLAAAAAAAAAAAND :(

Namn: Mickaela
Ålder: 16
Vad får du mest komplimanger över: Ögon rumpa tuttar som typ alla andra haha
Hur lång är du?: 160 cm kort, om inte kortare, typ 159?
Vad tror folk om dig: Ingen aning :P
Stämmer det: Hahahaha ingen aning
Vad säger du för att imponera på någon:
Är mig själv haha
Vad imponerar dig: När folk är sig själva och står upp för vad dom tycker och tänker.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Okej puss
Vad står det i ditt senast skickade SMS: Puss
Var bor du: I en lägenhet med mamma och syskon
Trivs du där: Ja självklart, lite jobbigt när dom borrar bara.. Byggs om.
Dricker/röker/snusar du: Dricker då och då, snusar INTE, men röker aa..
Vad vet inte folk om dig: Det är mycket folk inte vet, och det finns en anledning till de
Hur svarar du i mobilen: Beror på, okänt nummer, Mickaela, känt nummer, Halåååå eller typ ' Gunilla '
När mår du bra: När jag är med nära och kära och bra låtar PUMPAS ut ur högtalarna
Vad tycker du om fötter: Inga problem me fötter haha
Vad saknar du: Värme och pappa :(
Rakar du benen: Nej, låter det växa fritt. Hahahaha skoja ja de gör jag
Är du blyg: Inte en chans hahaha


Läser också om att nattis och reebcca åker till spain snart,
FAAAAAAAN vill också åka :( Hahahahha. Die fuckers.........

Bara för det måste jag lägga några bilder från grekland i somras.. hehe.

Jag och Elin, bruuuuuuuuuuna.

Hahaha hitta lekplats när vi vänta på maten..

Pössss på patric!

Omg mina ögonbryn ser fett korta ut (?) HAHAHA.

Jag och Elin

Jag och Emma

Elin och jag sista dagen på en resturang

Hahahaa effekter, ser galet blond ut :O

Våra armband, ja har fortfarande kvar mitt haha :D

Sooooooola

Sooooooooooooooooooooooooooola

HAHA FUCK borde köpt den, det var en telefon .. När jag och Elin
gick runt själva, asså det var så skönt.. Låter som en snorunge
' gå runt själva ' men hur ofta går man runt själv när man är
på en resa med flera pers?

Raki och melon på typ varje resturang, goooootttttttttttttttttt.

Kommentarer
Postat av: djustd

härliga bilder! Hur e d me dig?kram!

2010-03-24 @ 18:23:55
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: reebuc

HATER :D

2010-03-24 @ 18:51:36
URL: http://reebuc.blogg.se/
Postat av: maria

Fin blogg :) allt bra med dig? Kram!

2010-03-25 @ 06:30:31
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se