fotbollsmaaaatchie

Igår kom borak, ja dog.. Hade så ont i mitt huvud.
Så vi passade mina småsyskon, låg i sängen och bara chillade.
Idag gick vi upp, åkte till nynäs och så satt jag på en fuktig arena i 90 minuter
under hans fotbollsmatch haha.. Men det var kul! :) Han va skitduktig :)
Jaja, sen fick jag, borak och några av hans lagkamrater typ pressa in oss i en bil
och fick skjuts till stationen av hans tränare haha borak fick sitta i mitt knä
alla ba ' hon e mannen i förhållandet lalala ' hahaha helt stört.
Men jaja, sen kom vi hit, ja fixa lite o äta till han, sen massera ja hans ben
hahahah han sträckte sig. Så jajaaaaaa... Just nu sitter jag här med MADELAJNE EHEHEHE.
Förlåt för dålig uppdatering :)

Kommentarer
Postat av: ida

ååh, så romantiskt ! :) söta ni är

2010-03-21 @ 13:01:49
URL: http://idashjorth.blogg.se/
Postat av: borak ahmed silopi namor khamir

Tack så mycket ida:)

2010-03-22 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se