Cloooooothes.. And music.

Hehe rätt många inlägg nu men lika bra för kommer uppdatera kasst,
ska t stan sen gymma direkt efter. Har tänkt på väggen, mamma ska snacka
med Bengan igen. Ska inte bara skriva Mickaela den här gången, utan ska
måla en vägg svart som sist, och resten skrikrosa som i förra rummet,
det blev egentligen fel. Skulle ha rött men dom blandade fel så det blev
rosa, men TUNGT blev det och vill ha det igen. Sen på den svarta väggen
ska det vara grafitti över heeeeeeeeeeela väggen, mitt namn i mitten
och en massa coola mönster, stjärnor, asså ja. Typ allt. RIKTIGT snyggt kan
det bli, livar upp mitt rum lite.
Pallar ej med dessa gråa tapeter som dom
innan här hade.. Golvet är däremot snyggt, svart och vita streck, så
där gjorde dom ett bra jobb ;) !

Har iallafall just paintat mina naglar rosa, fast det var typ slut..
Så hällde i lite aceton, så det blev som nytt hhä!




Sååååååådärja, nu är jag klar. Är typ helt mörk idag hehe..
Men men, nagellacket fixart!

HAHA lovar att dom flesta känner igen den här i början, väcker FÖR många
minnen lovar er ! Stog att det var Akon men sen när jag hörde den dog jag hahaha
men den är sååååååååååååååååååååååååååååååååå söt!!!!
Dancing in the dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se