Träna

God morgon! Somnade fett sent igår.. Typ halv fem eller nåt
säkert haha. Sen väckte mamma mig vid typ halv elva, vi ska
ju gå och träna.. Hahaha när hon satte sig i sängen la jag mitt huvud
i hennes knä sen började hon hålla på med mitt hår sådär så jag somnade om
hon ba Mickaaaaaaeeeeeeeela vakna! Haha men aja, nu e ja påklädd och
sådär, ska bara brush my teeth. Glömt och äta också, inte så bra kanske
men skitsamma hahah..

Lägger in dagens sooong sen när jag kommer hem!
Pyzzzzzzzzzzzzz & kram!

Osminkad och nyvaken, inte redigerad heller ( förutom klippt )
Visst är jag liiiiite brun :D


WORKOUT CLOTHES! HAHAH. Grön Nike och tiighta mjukisar.
Skulle föredra slappa brallor men orkar inte leta.. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se