Ssssssstenhård!

Gyyyyyyd mörgon!!!!!!
E heeeeeeelt taggad, äntligen gym idag :D:D:D:D:D:D !!!
Ser fram emot de galet mycket! Ska bli så jävla skööönt..
Jaja anyway, somnade fett tidigt igår, typ.. 9. Eller det kanske inte är SÅ
tidigt men en bra tid iallafall, och vet inte riktigt när jag vaknade men har
vart ute med hunden o sådär, följde mamma till bussen.

Jaja, nu ska min mage bli STENhård hehe.. Beach 2010, here I come!

Sexy mamacita igår liksom hehe.

MY BED! HAhaha den är så stor men bäddar typ bara längst ut,
på ' fel ' sida. Dom flesta säger att dom skulle ligga utsträckta
över hela sängen BUT NO.. I don't. Skönast att ligga ytterst på
en liiiiiten trång plats typ.. Inga problem med små utrymmen,
ingen cellskräck här liksom ;D Hahaha Mickaela <3 Fängelsecell
skulle ju va skitbra.. Fattar inte hur jag kom in på en fängelsecell
när jag pratar om min säng men men ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se