Sååååååå dum ja e ..

Sorry för dålig uppdatering, fan byggarbetarna kom typ inte förrän kl 12 eller något?
Så jag drog till Auror, sen så var vi alla där, invaderade Aurors hem, jag, viktor,
saga, daniel och mamma. Men det var chill, kollade på transformers, älskar den
filmen, och pirates of the carribean 2, tung tung. Sen käkade vi o sådär :)
Kom nyss hem.
Hahahaha när vi kom hem, så var mamma o mötte patric en snabbis så då
visste vi inte va vi skulle göra för de va låst o vi hade inga nycklar, o mamma
hade sina nycklar inne! Så vi stog o väntade fett länge o försökte komma på nåt,
ahahahahahahah sen hade jag en nyckel i min ficka hahahahahahha. Så tyyyypiskt!


Fönstret i mitt rum. Kul att dom inte fixat persienner eller något,
folk kan se seriöst RAKT in i mitt rum.


Men jag fixa det.. Ett stort överkast ni vet.. Hähä.

Samma gäller toalettfönstret, dom har inte 'frostat' det än?
Bra.. Tänk om man vill duscha eller sätta sig på toaletten
eller nåt?.. Kul kul.


Jag och Isak idag, snygg pussmun jag fick till..

Jag, Elias och Isak. Cute cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se