Riktigt skön dag!

Heeey heeeey ! :)
RIKTIGT skön dag hehe. Åkte ju till haninge där jag gick runt med min kusin ett
tag, glömde bort min lillasyster som skulle komma hem halv två!! Hahaha så klockan
halv två så rusade jag till tåget och åkte hem, som tur var hade jag inte låst
dörren när jag gick ( dåligt jag vet ) så hon kom in.

Sen kom B hit, vi chillade, myyste o sådär. SPLASH hahaha.
Nej.. Inge kul egentligen men men.. Sen så gick jag, mamma och lillasyster
till centrum, solade ( inte syrran såklart ) och gick och handlade, så jävla
UNDERBART väder idag, blir så jävla lycklig av att sitta i solen med en
dricka och en cigg helt seriöst.. Vi har levt i mörker föööör länge nu!
Det ska ju bli kallare tyvärr så måste passa på..
Nu är jag iallafall hemma, och imorgon är det gymmet som gäller!
Kom på i solariumet att det kanske inte är så bra att sola med
tatueringen helt öppen o sådär hahaha men skitsamma.. Den klarar sig ;)

Inne på toan i solariumet, skippade  halsduk och allting, fett skönt.
Kände mig friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Madde

sv; härligt, ansiktsmasker is the shit =p



Jo det är bara bramed mig också, lite trött bara. Ska du hitta på ikäll?

Kram

2010-03-10 @ 19:29:18
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se