My dayyyy

Heeey heey :) !
Fuck vad kallt det var nu på kvällen när vi gick hem..
Haha jaja. Idag har jag chillat me ekrem, människan visade
mig en hemsida med helt STÖRDA videos som folk skickat in. Typ som
youtube fast mycket grovare, dom avrättar människor så ser man det också.
HELT fucked up.  Vi gick på en promenad med bonita också, fett skönt,
solen lyste vaaaaaaaarmt!
Sen vid typ halv fem så taggade han så gick jag mamma och
saga till gymmet, såg i kommentarerna att det var nån som undrade
vart jag skulle gymma, & eftersom ja e så lazy så är det focus i västerhaninge :)
Tänkte på golfhallen i jb men ändå om det finns ett i vh varför inte liksom..
Jaja , vi lärde oss lite om maskinerna o sådär, testade, fett nice! Ska bli
sååååå skönt :) Gaggar om att de ska bli så skönt hela tiden hehe men men.
Tellin ya'll the truth! :D
Sen solade jag & mami igen, så fort solen tittar fram liksom hehe.
Jaaaaaaaja nu ska vi äta chicken & couscous o
salladsblandning och sådär,, för andra gången i rad. Imorgon ska
vi också käka chicken tror jag hehehehe gött gött !

Hahahaha la min strumpa över tatueringen, man ser fan
inte på bilden.. Men man ser ett vitt streck efter hur strumpan
låg hahaha, glömde mina plåster.. Vill inte göra som sist.
De e ju ändå ett öppet sår, typ.


Mami n Siz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se